Onsdag 1/5-2024 20:13

DAG: Jaha en bra natt igen vaknade till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 idag men tappade farten idag och la ner till 13:30 tiden sedan gjorde jag inget förrän jag stack till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Jaha körde idag och det gick bra idag var pigg idag och gjorde till och med en övning jag hoppade i måndags idag en bra dag idag och lite folk idag men det är ju helg med så.

ROMAN: Jaha skrev idag och det gick bra men så tappade jag farten och la ner men jag kommer igen tills imonn hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile (natt) (dag)

Lämna en kommentar