Tisdag 30/4-2024 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov fram till sju idag kom sedan ur sängen till 9:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:30 idag körde den idag till 14:00 då jag gav upp för dagen. Och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fisk och mos gott mos och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan. True detektivs på HBOMax. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har inte packat väskan idag skall göra efter detta.

ROMAN: Jaha gick rätt trögt idag och så kom jag på att jag skulle ändra en sak så jag fick gå tillbaks igen för att göra detta. Men en okey dag för idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile (natt) (dag)

Lämna en kommentar