Lördag 1/6-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Vaknade idag till 11:30 då mobilen gick igång för tabletterna. Flög upp och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Efter detta så la jag mig igen och låg till 14:45 innan jag kom upp och fick klippt mig. Sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så kom jag på att jag hade glömt att ta fram träningsmaten så jag får göra den imonn. Upp och frukost sedan träningsmaten sedan bönsalsan och sedan till två igång med middagen. Till tre middag och sedan till 17:00 tiden igång med spelet och sedan är jag klar med dagen. Så mer idag nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja gjorde inte nått idag heller.

ROMAN: Nä inget idag heller.

HEMSIDAN: Nä inget idag heller skit dag.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile