Söndag 5/8-2018 19:31

DAG: Jaha jag fick inte till en blogg någon av dagarna så jag kör nu. Till fredag kom jag till kusinen till 15:00 tiden skulle ha kommit till 13: och nått men jag tog fel buss. Så jag åkte till ett annat ställe jag tog en buss som stod 860 på men den gick åt fel håll. Så jag fick av och ta buss tillbaks igen. Jag ringde och sa att jag tog fel buss och så åkte jag till ett annat ställe så hämtade han mig där. Klantigt men den kom och så hade den rätt nummer men jag såg inte på lappen jag hade med mig och åkte då fel håll. Så sedan fick jag en pizza och så stack vi ner till havet och stack ut med båten till 20:30 tiden och till 21:15 så satte det igång att nappa jag fick två och han fick två så till 22:00 tiden så stack vi hem då blev det mörkt. Så sedan till lördag så stack vi till Smögen jag har aldrig varit där men det var roligt att se. Det var med hans barn som var med. Tog ett par kort men jag glömde ta på båtarna jag tog uppe vid vattentornet på hela Smögen. Så och så åt vi en räkmacka som var väldigt god och så åkte vi hem igen. Så sedan kollade vi lite teve jag såg en ny serie som jag inte hade sett innan. Bron den skall jag kolla ikapp finns två säsonger på Netflix som jag skall kolla på den var bra. Så sedan till idag fick jag köttfärssås och makaroner det var gott. Så och till 13:45 tog jag bussen hem igen och till 16:10 var jag i centralen och så tog jag vagnen hem. Så till 20:00 skall jag gå igång med att tvätta så tar jag upp till 22:30 så torkar det här uppe så kommer jag inte så sent i säng. Så mer? Jo jag vann inte stort för de ringde inte men kanske lite ser idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte fått fram till träningen imonn. Men gör det efter jag har tvättat för inget är rent.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen. Sov okey hos kusinen trotts att jag la mig sent.

TECKNING: Ja jag kör till söndag då blir det nog ZBrusch hoppas jag.

MUSIK: Ja vi får se hur jag sover om jag kör här sedan igen.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile